Кредитна спілка «Йван»

Графік роботи:
Будні з 8:00 до 17:00
Перерва з 12:00 до 13:00
Субота, Неділя - вихідні
Головна
Історія
Контакти

Інформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг відповідно до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»

Механізми захисту прав споживачів фінансових послуг:

а) можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, а саме: - у разі звернення споживача із відповідною скаргою до кредитної спілки, кредитна спілка має розглянути таку скаргу та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом 30 календарних днів від дати її отримання відповідно до законодавства;

- шляхом звернення споживача (у тому числі щодо наявності в договорах умов, що обмежують права споживачів фінансових послуг), до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, та їх посадових осіб, зокрема, до Національного банку України, за поштовою адресою: вул. Інститутська буд. 9, м. Київ-8, 01601. Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, буд.11-б, м. Київ-8, 01601. Телефон: 0 800 505 240, Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45. Форма електронного звернення громадянина (docx та pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua. Вимоги до оформлення (викладення) письмових та усних звернень (Закон України “Про звернення громадян”, рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року №332-рш). Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240;

Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Телефони: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія Електронна пошта: head@consumer.gov.ua Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1.

б) наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – гарантійні фонди та компенсаційні схеми, що застосовуються відповідно до законодавства, відсутні.

Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності кредитної спілки, а саме, – Національний банк України (НБУ) Адреса для листування: вул. Інститутська буд. 9, м. Київ-8, 01601. Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, буд.11-б, м. Київ-8, 01601.

Телефон: 0 800 505 240, Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45. Електронна адреса для подання звернень громадян у форматі docx та pdf з дотримання вимог до оформлення (викладення) письмових та усних звернень згідно Закону України “Про звернення громадян” та рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року № 332-рш: nbu@bank.gov.ua.

Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240.

Контактний телефон і адреса електронної пошти кредитної спілки, адреса, за якою кредитною спілкою приймаються скарги споживачів фінансових послуг:

а) контактний телефон кредитної спілки:(03142) 4 32 65

б) адреса електронної пошти кредитної спілки: kcjvan@gmail.com

в) адреса за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг: будинок 16/2, вулиця Чехова, місто Хуст, Закарпатська область, Україна, 90400